Klacht KPN: iPhone 5 levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 12903
Gebruiker
Von Rutch
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Middels een voorinschrijving tussen 21 en 25 september was het mogelijk de iPhone 5 te reserveren, waarbij werd beloofd dat het toestel de eerste week van oktober als eerste in mijn handen zou liggen. Deze belofte is niet nagekomen en tot op heden is er geen informatie omtrent de levering van het toestel. Mensen uit de voorinschrijving hebben nog geen toestel, terwijl mensen die het toestel niet gereserveerd hebben hun toestel al geleverd krijgen. Klachten en vragen via de KPN klantenservice, KPN webcare, email, winkel en forum worden niet behandeld en genegeerd. Bij telefonische benadering wordt er bot gereageerd en zelfs opgehangen. Ik refereer graag naar twee topics op het forum van KPN (http://goo.gl/eCCM5 en http://goo.gl/CqVU5) waarin vragen en klachten niet behandeld worden.

Gewenste oplossing

Nakomen van beloftes en compensatie voor de slechte service en slechte levering.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van de Heijden,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Von Rutch
    Datum
    Ons werd voorgespiegeld dat wij als eerste de iPhone 5 mochten ontvangen. Vandaag is dan eindelijk het beslissende woord gevallen: het gaat nog 5 a 6 weken dus, 8 a 9 weken later dan ons werd beloofd. Enige vorm van compensatie is niet aangeboden en werd met een 'sorry' weer op pad gestuurd. Er zijn nog andere iPhone 5 modellen op voorraad met meer opslag of ik kon gecompenseerd worden voor de ontstane problemen. KPN wilde graag helpen binnen hun parameters, maar niet bevredigend als klant.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van de Heijden,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. U kunt haar ook via het directe nummer bereiken.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen