Klacht KPN: Iphone 5 verkeerde en lange levering, slechte communicatie tussen klantenservice en winkel

Simone26

HI winkel Maastricht
Iphone 5 besteld, iphone 4s binnengekregen door fout medewerker (niet toegegeven, ze zeiden systeemfout), iphone 4s met de post terug sturen (6,75 PostNL kosten betaald, die ik niet terug krijg), daarna nog 6,05 nieuwe wetgeving betaald (krijg ik ook niet terug, terwijl ik de telefoon voor de tijd had besteld dat deze wet werd ingevoerd), iphone 5 na 6 weken binnen gekregen, geen speciale SIMkaart bijgeleverd. Dus kan nu weer terug naar de winkel (11e keer).

Kortom:
- Slechte communicatie tussen hi klantenservice en hi winkel maastricht (winkel verwijst door naar klantenservice, klantenservice naar winkel) (belkosten zullen wel 10 euro zijn geweest naar de klantenservice, ook niet terug).
- Bijna tot geen compensatie. Ik krijg een hoesje voor de iphone 5, die in China voor 0.50 cent wordt gemaakt.
- Veel onkosten gemaakt die ik niet terug krijg.
- Hi Winkel Maastricht belooft je dingen, maar maken het niet waar.

Ik wil graag een compensatie van alle kosten terug. Ben al 10 keer naar de winkel geweest en elke keer komen ze met een ander verhaal.
Uiteindelijk 6 weken op een iphone 5 gewacht, terwijl concurrent deze in de winkel op voorraad had.
Hi mag blij zijn dat ik toch klant bij hun ben gebleven. En een iphone hoesje als compensatie vind ik te weinig.
Daarnaast moet de klantenservice en de hi winkels zich op elkaar gaan afstemmen en moet HI Maastricht stoppen met dingen beloven die niet worden waargemaakt.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over KPN?