Opgelost door KPN: iPhone 7 pre-order

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 185925
Gebruiker
EK
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik had afgelopen vrijdag 9 september gelijk toen de pre-order van de iPhone 7 begon, een bestelling geplaatst op de website van KPN. Vervolgens kreeg ik een orderbevestiging en een mail dat door de drukte de orderbevestiging later binnen kan komen. Vervolgens heb ik vandaag (17 september) naar KPN gebeld met de vraag of ze me al iets meer konden vertellen wanneer mijn bestelling geleverd zou worden, omdat ze op vrijdag 16 september de eerste voorraad al kregen en ik gelijk met de pre-order had besteld. De medewerker van de klantenservice vertelde me dat mijn bestelling was geannuleerd vanwege een error, maar kon me niet meer vertellen. Ik kon wel opnieuw een bestelling plaatsen, maar dan zou ik achteraan komen te staan bij de wachtrij. Ik vond dit echt belachelijk, want ik had gewoon een pre-order geplaatst. Bovendien kreeg ik dus geen mail dat mijn bestelling geannuleerd was. Ik hoop dat KPN met een passende oplossing komt, anders bestel ik bij een andere provider.

De oplossing

Ik hoop dat ik gewoon op de wachtrij gezet wordt waar ik hoor en niet helemaal achteraan. Ik heb ook als bewijs gewoon de mail van de orderbevestiging met de datum en de tijd. Ik heb niet voor niets een pre-order geplaatst, anders had ik wel nu pas besteld.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kabatas,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    EK
    Datum
    Beste KPN,

    Ik heb nog steeds niks van jullie vernomen.

    Met vriendelijke groeten,

    Erkan
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kabatas,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    EK
    Datum
    Beste KPN,

    Ja dat klopt, mijn klacht is afgehandeld. Bedankt voor de goede service.

    Met vriendelijke groeten,

    Erkan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen