Opgelost door KPN: iPhone 7 pre-order

EK

Ik had afgelopen vrijdag 9 september gelijk toen de pre-order van de iPhone 7 begon, een bestelling geplaatst op de website van KPN. Vervolgens kreeg ik een orderbevestiging en een mail dat door de drukte de orderbevestiging later binnen kan komen. Vervolgens heb ik vandaag (17 september) naar KPN gebeld met de vraag of ze me al iets meer konden vertellen wanneer mijn bestelling geleverd zou worden, omdat ze op vrijdag 16 september de eerste voorraad al kregen en ik gelijk met de pre-order had besteld. De medewerker van de klantenservice vertelde me dat mijn bestelling was geannuleerd vanwege een error, maar kon me niet meer vertellen. Ik kon wel opnieuw een bestelling plaatsen, maar dan zou ik achteraan komen te staan bij de wachtrij. Ik vond dit echt belachelijk, want ik had gewoon een pre-order geplaatst. Bovendien kreeg ik dus geen mail dat mijn bestelling geannuleerd was. Ik hoop dat KPN met een passende oplossing komt, anders bestel ik bij een andere provider.

Ik hoop dat ik gewoon op de wachtrij gezet wordt waar ik hoor en niet helemaal achteraan. Ik heb ook als bewijs gewoon de mail van de orderbevestiging met de datum en de tijd. Ik heb niet voor niets een pre-order geplaatst, anders had ik wel nu pas besteld.

KPN
    Geachte heer Kabatas,

KPN Klantenreacties CMT
    Beste KPN,

Ik heb nog steeds niks van jullie vernomen.

Met vriendelijke groeten,

Erkan
    KPN
    Geachte heer Kabatas,

KPN Klantenreacties CMT
    Beste KPN,

Ja dat klopt, mijn klacht is afgehandeld. Bedankt voor de goede service.

Met vriendelijke groeten,

Erkan

EK

Ook een klacht indienen over KPN?