Ben klaar mee met kpn zit nu al bijna 3 jaar met kpn. Problemen blijven maar komen hen nu alles van kpn gekregen klachten blijven. Maar door gaan
Dan weer nieuwe modem dan weer monteur wordt niet oplost. Rekeningen blijven maar door gaan ben zo zat van dat nu tegen zelf heb gezegd ijft door gaan ga ik ook hard aanpakken
Gewenste oplossing
Eindelijk na drie jaar kpn keer toe geeft dat fout bij hun zit niet bij de klant
5 reacties
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Aalders,
KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
apoes
Datum
Gaan jullie nog een keer bellen
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Aalders,
Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
apoes
Datum
Lekker makelijk om niet te bellen
21van deze maand email gestuurd nog geen reactie. Dan brief +email zo slag om niet te regeren
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Aalders,
De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels benaderd en de voortgang gemeld. Zodra hij een terugkoppeling heeft gehad van de technische dienst zal hij weer contact met u opnemen. Indien u nog vragen heeft kunt u rechtstreeks contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Ook een klacht indienen over KPN?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.