Opgelost door KPN: jarenlang PC Veilig abonnement dat op mijn Mac niet blijkt te werken

Jan de Jonge

Ik had als extra dienst een PC Veilig abonnement, totdat een medewerker mij vertelde dat deze beveiliging alleen op een Window computer werkte. Ik heb dat abonnement direct opgezegd en een klacht ingediend dat de KPN er geen rekening mee houdt dat ze ook klanten heeft die een Apple computer hebben. Het conflict dat ik nu heb met de KPN draait om de vraag of ik deze beveiliging zelf heb geïnstalleerd. Een medewerkster mailde mij dat op het moment dat ik PC Veilig op mijn Mac wilde installeren ik zou merken dat dat niet lukte. Ik heb echter nooit een link ontvangen waarmee ik deze beveiliging zou kunnen installeren op mijn computer. En het zou toch zeer merkwaardig zijn dat ik een beveiliging wilde installeren, merkte dat het niet ging en toch het abonnement aanhield en daarvoor betaalde. Op mijn repliek heb ik geen antwoord meer ontvangen

Ik wil drie dingen: a) antwoord op een repliek; b) erkenning dat men er op moet wijzen dat bepaalde diensten niet geschikt zijn voor alle computers (bv niet voor Apple computers) en c) wil ik mijn geld terug.

KPN
    Geachte heer De Jonge,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jan de Jonge
    Ben telefonisch benaderd door KPN. Zij vergoeden mijn kosten. Of ze in het vervolg ook Mac gebruikers zullen waarschuwen dat de voorzieningen die de KPN aanbiedt niet door Mac gebruikers kunnen worden gebruikt weet ik nog niet.
    KPN
    Geachte heer De Jonge,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jan de Jonge
    Goed afgehandeld. Alleen nog niet gehoord of Apple gebruikers gewaarschuwd worden indien bepaalde diensten voor hen niet geschikt zijn

Jan de Jonge

Ook een klacht indienen over KPN?