Opgelost door KPN: Kaart komt niet aan, KPN zegt dat ik er dan nog maar 1 moet bestellen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 303226
Gebruiker
luyben
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Prepaidkaart is verzonden op 5 mei. (SIM-kaart met bestelnummer 1409830962) Kaart is nooit aangekomen. De enige optie waar KPN mee komt is het bestellen van een nieuwe kaart. Dat lijkt mij de omgekeerde wereld. Ik betaalde er voor en het is nooit aangekomen.

De oplossing

Stuur een nieuwe kaart en doe dat via een bezorger die wél een track en trace nummer meeleveren, dan heb je dit gedoe allemaal niet.

7 reacties

  1. Auteur
    luyben
    Datum
    Tijdens het chatten met KPN medewerkster bleek dat bestelnummer 1409830962 nergens te vinden was. Dus is het wel verzonden? Overigens is Marjolein een bijzonder prettig mens, in tegenstelling tot de medewerker aan de telefoon die mij min of meer afscheepte met 'bestel maar een nieuwe'.
  2. Auteur
    luyben
    Datum
    Oh, wat ook opviel: nergens was er een prepaidkaart te koop. Bij 2 Primera's niet, bij KPN in Stadskanaal niet en diverse andere zaken. Overal uitverkocht, erg vreemd. Dus bestel je er eentje en ook dat komt niet aan. Vervolgens moet je jezelf door een telefoonmenu heen zien te worstelen waar geen einde aan komt en komt KPN met als oplossing naar Stadskanaal rijden om daar alles uit te leggen. Daar was ik al geweest en ook daar was het uitverkocht. Inclusief het rijden en een opwaardeer bon, plus het kaartje, ben ik nu ruim €25 verder en nog kan ik niet bellen...
  3. Auteur
    luyben
    Datum
    Tevens wil ik ook graag vernemen waarom ik een nieuwe SIM kaart zou moeten bestellen, terwijl het her en der op het KPN forum te lezen valt dat bij soortgelijke gevallen KPN gewoon een nieuwe kaart opstuurt.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Luyben,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    luyben
    Datum
    Nog niets vernomen.
  6. Auteur
    luyben
    Datum
    Er is net contact opgenomen door een medewerker van KPN. Dat was een prettig gesprek en KPN lost het op. Erg netjes!
  7. Auteur
    luyben
    Datum
    Het prepaid kaartje is binnen en actief. Keurig opgelost door KPN! Hartelijk dank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
luyben
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen