Prepaidkaart is verzonden op 5 mei. (SIM-kaart met bestelnummer 1409830962) Kaart is nooit aangekomen. De enige optie waar KPN mee komt is het bestellen van een nieuwe kaart. Dat lijkt mij de omgekeerde wereld. Ik betaalde er voor en het is nooit aangekomen.
De oplossing
Stuur een nieuwe kaart en doe dat via een bezorger die wél een track en trace nummer meeleveren, dan heb je dit gedoe allemaal niet.
7 reacties
Auteur
luyben
Datum
Tijdens het chatten met KPN medewerkster bleek dat bestelnummer 1409830962 nergens te vinden was. Dus is het wel verzonden? Overigens is Marjolein een bijzonder prettig mens, in tegenstelling tot de medewerker aan de telefoon die mij min of meer afscheepte met 'bestel maar een nieuwe'.
Auteur
luyben
Datum
Oh, wat ook opviel: nergens was er een prepaidkaart te koop. Bij 2 Primera's niet, bij KPN in Stadskanaal niet en diverse andere zaken. Overal uitverkocht, erg vreemd. Dus bestel je er eentje en ook dat komt niet aan. Vervolgens moet je jezelf door een telefoonmenu heen zien te worstelen waar geen einde aan komt en komt KPN met als oplossing naar Stadskanaal rijden om daar alles uit te leggen. Daar was ik al geweest en ook daar was het uitverkocht. Inclusief het rijden en een opwaardeer bon, plus het kaartje, ben ik nu ruim €25 verder en nog kan ik niet bellen...
Auteur
luyben
Datum
Tevens wil ik ook graag vernemen waarom ik een nieuwe SIM kaart zou moeten bestellen, terwijl het her en der op het KPN forum te lezen valt dat bij soortgelijke gevallen KPN gewoon een nieuwe kaart opstuurt.
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer/mevrouw Luyben,
KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT
Auteur
luyben
Datum
Nog niets vernomen.
Auteur
luyben
Datum
Er is net contact opgenomen door een medewerker van KPN. Dat was een prettig gesprek en KPN lost het op. Erg netjes!
Auteur
luyben
Datum
Het prepaid kaartje is binnen en actief. Keurig opgelost door KPN! Hartelijk dank.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
luyben
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over KPN?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.