Klacht KPN: Kan geen contact opnemen met KPN.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 312821
Gebruiker
FrankLucassen
Datum
2 reacties

Details

Klacht


Ik ben net overgegaan naar KPN (internet, TV en bellen).

Ik heb nu mijn eerste factuur gekregen en deze is niet volgens afspraak (o.a. circa 2 euro teveel voor het abonnement en 25 euro eenmalige kosten voor een monteur waar ik nooit om gevraagd heb).

Nergens op de site van KPN kan ik hier een vraag over stellen.

Gewenste oplossing


1. Stuur een faktuur zoals afgeproken (40 euro per maand).
2. Verbeter de site zodat op een fatsoenlijke manier contact gezocht kan worden met KPN.
Geboden oplossing
De klacht bestond uit twee delen: 1. De faktuur: deze klacht is netjes opgelost. 2. De bereikbaarheid van KPN via de site of via e-mail: niets mee gedaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geacht heer Lucassen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Lucassen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen