Klacht KPN: Kan niet opzeggen na vaststelling ontbreken isra

Klachtnummer
# 157538
Gebruiker
Ajansen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nieuwe woning dus pakket aangevraagd bij KPN. Netjes gegevens ingevoerd op internet en ja KPN kan leveren. Na thuislevering van installatiepakket kan ik de isra niet vinden. Monteur laten komen, isra punt is er niet. De opties zijn; of nieuwpunt laten leggen (kosten 300 euro) of over gaan op Ziggo. Ik wil liever KPN dus heb overleg gepleegd met de huisbaas of hij wat kon betekenen in die kosten. Hij wilde niet. Dus vandaag met KPN gebeld om op te zeggen. Kan niet meer omdat de opzegtermijn verlopen is met vier dagen. Dat terwijl blijkbaar op de laatste dag van de opzegtermijn de monteur is langs geweest... Ik heb inmiddels dus al een maand betaald maar nog nooit internet of tv ontvangen!

De oplossing

Stop zetten abonnement en geld terug van de maand die ik betaald heb.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,

    De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels geïnformeerd.

    Het abonnement is opgeheven.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen