Klacht KPN: Kan niet registreren bij hbo.go. go

Klachtnummer
# 181152
Gebruiker
Teuben
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds zaterdag kpnplay,hiermee zou ik ook naar hbo.go
Kunnen streamen. Maar dit lukt niet steeds bij het inloggen
Wachtwoord is niet geldig. Terwijl ik met het zelfde wachtwoord
Wel in kpnplay kan komen.
Wat moet ik nu doen.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Teuben,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Teuben,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)


Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen