Opgelost door KPN: Kan nog teeds niet mobiel opwaarderen

Truusje

Ben overgestapt van Hi-prepaid naar KPNprepaid. Had 2 dec. 2013 op bankafschrift nieuwe opwaardeercode. Kan die nog steeds niet gebruiken omdat het systeem mij niet herkend als een KPNbeller maar als een Hibeller. Er is iets misgegaan met het overzetten van Hi naar KPN, zei de Klantenservice van KPN op 27 dec. 2013. Klantenservice heeft op 11 dec. 2013 en op 27 dec. 2013 een email gestuurd naar de afdeling die dit moet oplossen. Ik zou binnen 5 werkdagen een reactie per email of vaste telefoon krijgen. Is niet gebeurd. En het probleem bestaat ook nog steeds.
De Klantenservice is vriendelijk, behulpzaam en klantgericht, maar daarna loopt er iets spaak.
Ik wil gewoon gebruik kunnen maken van mobiel opwaarderen bij KPN. Hoe is dit in orde te krijgen? Vr. gr., Marina Borman

Zorgen dat ik met mijn prepaidmobieltje gebruik kan maken van Mobiel Opwaarderen van KPN.

KPN
    Geachte mevrouw Borman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Truusje
    Vanmiddag (21/1/20140 weer gebeld met de Klantenservice van KPN. Ik kreeg nu te horen dat ik mijn naam nog door moest smssen!
    Ik ben er blij mee dat ik nu wist wat er aan de hand was en wat ik zelf kon doen. Ik hoop dat dit de oplossing is. Weer wachten.
    Ik had het ook liever bij één van mijn eerdere telefoontjes met de Klantenservice te horen gekregen.
    Truusje
    21/1/2014: Ik heb een melding van een voicemailbericht gekregen op mijn mobieltje, die zag ik om ca. 19.30 uur.
    Ik heb geen voicemail.
    Truusje
    Het is nu 29/1-2014, 6 werkdagen nadat ik mijn naam naar het opgegeven nummer heb gesmst. Ik belde 1244 om te kijken of ik mobiel kan opwaarderen (optie 8,daarna optie 3). Ik krijg nog steeds te horen dat mijn bankgegevens moeten worden gecontroleerd. Ik kan dus nog steeds mijn nieuwe opwaardeeercode niet invoeren en niet mobiel opwaarderen.
    Dat kan ik nu dus al bijna 2 maanden niet.
    Ik verzoek om dit probleem op te lossen vóór 4 februari 2014.
    Truusje
    30/1/2014. Ik kan vanavond alleen nog maar smsjes verzenden en ontvangen. Ik kan niet meer bellen of gebeld worden. Ik kan du ook 1244 0f 1200 (de klantenservice) niet bellen. Ik heb nog wel eens een taxi nodig van en naar een ziekenhuis, al dan niet voor een spoedopname: kan dus ook niet. Waar is KPN mee bezig? Het wordt van kwaad tot erger.
    Truusje
    1/2/2014. Gisteren de Consumentenbond gebeld. Ik kan nu weer bellen, gebeld worden, opwaarderen met een opwaardeerbon. Gelukkig.
    Nu alleen nog kunnen opwaarderen met Mobiel Opwaarderen en deze klant is helemaal tevreden.
    KPN
    Geachte mevrouw Borman, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Truusje
    14/2/2014. Ik heb net een email gestuurd naar het mailadres dat in de KPNreactie van 11/2/2014 staat genoemd. Daarin vraag ik nogmaals om het weer mogelijk te maken dat ik gebruik kan maken van "Mobiel Opwaarderen".
    KPN
    Geachte mevrouw Borman,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Truusje
    De behandelaar van mijn klacht heeft nog steeds geen contact met me opgenomen. Ik kan ook nog steeds geen gebruik maken van Mobiel Opwaarderen.
    KPN
    Geachte mevrouw Borman,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail van u ingesproken.
    U kunt zelf de behandelaar van deze reactie rechtstreeks bereiken via 070-343 22 08.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Truusje
    10-3-2014. Jammer dat Mobiel Opwaarderen via mijn bank nooit meer gaat lukken. Maar als zelfs de experts van KPN het niet weten dan houdt het op. De rest functioneert gelukkig wel naar wens, dus dat is goed in orde gebracht. Met dank aan KPN en de bemiddeling tot 2x toe van de Consumentenbond.