Klacht KPN: Kan via Servicenr 0800-0402 geen medewerker spreken zonder eerst factuur te betalen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376570
Gebruiker
Grace
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg via service nr 0800-0402 geen medewerker te spreken. De automatische beantwoorder geeft op alle vragen aan dar ik de factuur moet betalen. Maar daar heb ik klachten over!!!! Zware irritatie onderhand van de slechte non service!!!!

De oplossing

Dat ik gewoon een medewerker kan spreken over mijn klachten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Grace
Datum
Uiteindelijke oplossing
Je kan via het service nr niet een medewerker ad telefoon krijgen als je een factuur niet betaald hebt. Je krijg alleen een bandje die aangeeft dat je de factuur moet betalen. Volgens kpn moet ik dan tussen 8 en 22 uur bellen. Heb ik iedere keer gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen