Opgelost door KPN: Kapot nieuw toestel en nog steeds niet opgelost!
Details
Klacht
Abonnement verlengt voor 2 jaar incl nieuw toestel. Ontvang je een toestel met een scheur in de achterkant. Gebeld, retour sturen en dan ontvang je direct een nieuwe. NIET DUS! Inmiddels 2,5 week en 10 telefoontjes verder en niemand kan me wat vertellen. Afhankelijk van backoffice? Dat zij het verwerken? En ik mag wachten. Ja heel vervelend mevrouw. ZEKER VERVELEND! En frustrerend. Oja, je ontvangt wel de factuur met de mededeling dat ze die over een paar dagen innen! Kwestie van geduld zeggen ze dan. Bedankt KPN. Jaren klant en dan wordt je zo van het kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer opnieuw hetzelfde verhaal doen na een ontzettend lange wachtijd. Ook is 2x de verbinding verbroken, kun je weer opnieuw beginnen. En het mooie is, als je s’avonds een nieuw abonnement met toestel besteld heb je het toestel de volgende dag in huis. Waar gaat dit mis KPN?!Gewenste oplossing
Ik wil per direct een nieuw toestel ontvangen en een tegemoetkoming voor de kosten die ik inmiddels wel betaal voor het toetsel!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.