Opgelost door KPN: Kapot nieuw toestel en nog steeds niet opgelost!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 545968
Gebruiker
Svbe
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Abonnement verlengt voor 2 jaar incl nieuw toestel. Ontvang je een toestel met een scheur in de achterkant. Gebeld, retour sturen en dan ontvang je direct een nieuwe. NIET DUS! Inmiddels 2,5 week en 10 telefoontjes verder en niemand kan me wat vertellen. Afhankelijk van backoffice? Dat zij het verwerken? En ik mag wachten. Ja heel vervelend mevrouw. ZEKER VERVELEND! En frustrerend. Oja, je ontvangt wel de factuur met de mededeling dat ze die over een paar dagen innen! Kwestie van geduld zeggen ze dan. Bedankt KPN. Jaren klant en dan wordt je zo van het kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer opnieuw hetzelfde verhaal doen na een ontzettend lange wachtijd. Ook is 2x de verbinding verbroken, kun je weer opnieuw beginnen. En het mooie is, als je s’avonds een nieuw abonnement met toestel besteld heb je het toestel de volgende dag in huis. Waar gaat dit mis KPN?!

Gewenste oplossing

Ik wil per direct een nieuw toestel ontvangen en een tegemoetkoming voor de kosten die ik inmiddels wel betaal voor het toetsel!
Geboden oplossing
Uiteindelijk heeft KPN (bij hoge uitzondering, zoals ze zelf zeggen) mijn abonnement stopgezet en opnieuw aangevraagd incl nieuwe telefoon waardoor ik toen binnen 1 werkdag de nieuwe telefoon ontvangen heb.
Status
opgelost
Beoordeling
content

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Svbe
    Datum
    Binnenkort.. lekker concreet weer KPN
  3. Auteur
    Svbe
    Datum
    Beloofd dat ik gisteren of uiterlijk vandaag teruggebeld wordt met een oplossing. 3x raden of KPN gebeld heeft. Nee dus! Ben er echt helemaal klaar mee!

    Ik ga mijn verhaal op nog meer socials delen zodat iedereen weet hoe jullie met jullie klanten omgaan!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Svbe
    Datum
    Volgens mij ligt de bal bij jullie toch en niet bij mij!
    Gewoon je afspraken nakomen! Anders geen afspraken maken. Ik wacht op jullie telefoontje.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen