Opgelost door KPN: Kapot nieuw toestel en nog steeds niet opgelost!

content Opgelost
Svbe

Abonnement verlengt voor 2 jaar incl nieuw toestel. Ontvang je een toestel met een scheur in de achterkant. Gebeld, retour sturen en dan ontvang je direct een nieuwe. NIET DUS! Inmiddels 2,5 week en 10 telefoontjes verder en niemand kan me wat vertellen. Afhankelijk van backoffice? Dat zij het verwerken? En ik mag wachten. Ja heel vervelend mevrouw. ZEKER VERVELEND! En frustrerend. Oja, je ontvangt wel de factuur met de mededeling dat ze die over een paar dagen innen! Kwestie van geduld zeggen ze dan. Bedankt KPN. Jaren klant en dan wordt je zo van het kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer opnieuw hetzelfde verhaal doen na een ontzettend lange wachtijd. Ook is 2x de verbinding verbroken, kun je weer opnieuw beginnen. En het mooie is, als je s’avonds een nieuw abonnement met toestel besteld heb je het toestel de volgende dag in huis. Waar gaat dit mis KPN?!

Ik wil per direct een nieuw toestel ontvangen en een tegemoetkoming voor de kosten die ik inmiddels wel betaal voor het toetsel!
Uiteindelijk heeft KPN (bij hoge uitzondering, zoals ze zelf zeggen) mijn abonnement stopgezet en opnieuw aangevraagd incl nieuwe telefoon waardoor ik toen binnen 1 werkdag de nieuwe telefoon ontvangen heb.

KPN
    Geachte heer/mevrouw ,

KPN Klantenreacties CMT
    Binnenkort.. lekker concreet weer KPN
    Svbe
    Beloofd dat ik gisteren of uiterlijk vandaag teruggebeld wordt met een oplossing. 3x raden of KPN gebeld heeft. Nee dus! Ben er echt helemaal klaar mee!

Ik ga mijn verhaal op nog meer socials delen zodat iedereen weet hoe jullie met jullie klanten omgaan!
    KPN
    Geachte heer/mevrouw

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    Svbe
    Volgens mij ligt de bal bij jullie toch en niet bij mij!
    Gewoon je afspraken nakomen! Anders geen afspraken maken. Ik wacht op jullie telefoontje.

Ook een klacht indienen over KPN?