Klacht KPN: Kapot toestel, hoge telefoonrekening

jos

Ik heb een nieuwe HTC one SV in de lease. Deze bleek al snel niet goed te werken. Ik ben absoluut niet te verstaan bij de gene die ik bel. Heel irritant. Het is tenslotte het gene waarvoor je een telefoon heb om verstaan te worden. Opgestuurd naar Smartcare. Terug gekregen, precies het zelfde probleem. Weer opgestuurd en terug gekregen met het zelfde probleem. De policy bij Hi/Smartcare is dat een toestel 4 keer moet worden opgestuurd, voordat er gekeken word naar een andere oplossing. Kortom ik heb een kapot toestel gekregen vanaf de dag dat ik deze kreeg en moet deze nog twee keer opsturen terwijl ik al weet dat het probleem niet verholpen wordt. Erg frustrerend! Geef mij een nieuw toestel, want mijn toestel werkt niet! Ieder geval de laatste keer dat ik een toestel lease bij hi of uberhaupt ooit nog met hi in zee ga. En op mijn verzoek om een Sumsung leasetoestel te krijgen werd niet ingegaan. Kreeg voor de tweede keer een onhandelbaar LG-toestel. 2 weken niet bereikbaar

Ik wil een nieuwe HTC one SV of een nieuwe HTC one. Graag wil ik ook van mijn leasecontract af. Want als na een jaar mijn abonnement afloopt ben ik verplicht mijn kapotte toestel te kopen of te verlengen. Voor mij geen Hi meer.

Ook een klacht indienen over KPN?