Klacht KPN: Kapotte telefoon niet vergoed. Zogenaamd buiten garantie.

De Kleijn

iPhone 6plus met 64 GB stoort en touch werkt niet.
Bekend probleem aldus reparateur.

Verval garantie 9.04.2016.
2 weken voor verval datum gebeld naar KPN en klacht aangegeven en opgevolgde instructies uitgevoerd. Met uitleg dit een paar dagen aan te kijken.
Mocht niet baten.
11.4.2016 Bij KPN winkel geweest en te horen gekregen contact op te nemen met ruilservice via contactnummer 1200.

Deze is 15.04.2016 langs gekomen en heeft veel voorkomend software probleem geconstateerd. Omdat toestel vandaag buiten de garantie valt hebben we €220,- mogen betalen voor nieuw toestel terwijl defect al ruim voor de verval datum bekend was bij KPN.

Spijtig te zien dat KPN een trouwe klant, lees ruim 10 jaar klant met meerdere abonnementen voor €220,- moet bedonderen. En dat terwijl we nog in ons recht staan ook.

De €220,- terug en een excuses.

KPN
    Geachte heer/mevrouw De Kleijn,

KPN Klantenreacties CMT
    De Kleijn
    Hartelijk dank voor uw snelle reactie.

U kunt contact opnemen met dhr. Delmee. +31 6 10 44 62 30
    De klacht heb ik namens hem aangemeld.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw De Kleijn,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 20 04 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?