Klacht KPN: Kapotte telefoon ontvangen na reparatie van 31 dagen

Bart

Ik heb sinds 4-11-2016 een mobiel abonnement met iPhone 6 bij KPN. Ik heb al te maken gehad met verschillende defecten aan mijn toestel, allemaal binnen de garantie. Op dit moment ben ik al bezig met mijn 4e toestel. Mijn laatste reparatie (GPS, wi-fi antenne defect) heb ik aangemeld op 29 augustus. Door fouten van Teleplan heeft mijn reparatie langer geduurd dan nodig was. Op 29 september heb ik een refurbished iPhone ontvangen. De volgende dag bleek deze al storingen te hebben met het scherm. Op zaterdag was de telefoon hierdoor onbruikbaar. Zelfs na terugzetten naar fabrieksinstellingen bleef dit probleem zich voordoen.

Ik heb tijdens mijn abonnement al serieuze hinder ontvangen door defecte telefoons, afwezigheid van mijn telefoon voor reparatie en huurkosten van een leentoestellen a € 150,-. Doordat ik weer een defect toestel heb ontvangen moet deze weer opgestuurd worden, waardoor ik weer zonder telefoon zit. Ik ga hier niet meer op wachten en eis een andere oplossing.

Een uitzondering op de standaard procedure bij reparaties. Ik wil zo snel mogelijk een werkend toestel. Ook lijkt mij een compensatie voor de hinder onderhand op z'n plek.

KPN
    Geachte heer Luesink,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?