Klacht KPN: Kastje naar de muur beleid

Klachtnummer
# 172884
Gebruiker
S Woudts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een Samsung Galaxy Note 4 waarmee ik regelmatig geen signaal heb. Soms is het enkel internet dat niet werkt, en een andere keer werkt helemaal niks. KPN kan volgens hun niks vinden en verwijzen naar Samsung. Alleen kan die niks vinden en is volgens de Samsung het toestel 100% in orde, en word ik weer naar KPN gewezen. Klantenservice zegt dat ik in de winkel mijn telefoon kan omruilen, en daar zeggen ze dat dit niet kan. Ik word alles behalve geholpen, en continu doorverwezen naar een andere partij. Maar ondertussen betaal ik elke maand voor een service die niet werkt.

De oplossing

Nieuw Toestel of abonnement opzeggen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Woudts,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?