Opgelost door KPN: Ken bedrijf niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84568
Gebruiker
Ellende
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Via KPN is er €15,77 in rekening gebracht voor bellen met 09097407403. Ik ken dit nummer niet en via Google komt er alleen uit dat meer mensen betaald hebben voor dit nummer maar niet weten of te weten kunnen komen wie of wat dit is.

De oplossing

Geld terug. Liefst bekend maken wie en waarvoor dit is.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Vries ,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Vries, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Ellende
    Datum
    HET WERD PRIMA AFGEHANDELD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ellende
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen