Opgelost door KPN: Klacht 1 jarig KPN Lease toestel met overname van 10% van de huidige dag waarde.

Jael

Mijn dochter van 18 heeft afgelopen jaar een iphone 4s geladens in DE WINKEL.
Fantastische mooie praatjes, eerste 3 maanden 25,- en daarna kon je het zelf aanpassen, mijn dochter heeft uiteindelijk gevraagd het meteen aan te passen op 0 min, de 3e maand kwan er een rekening van meer dan 120,- wegens overgebruik mb's wat niet klopte , uiteindelijk is het bedrag teruggestort met de melding de MB meter te downloaden, vervolgens kreeg ze smsjes, waarin stond dat ze over haar mb's heen was.Bleek een fout van de KPN voor maanden.Nu hadden ze in de winkel mondeling toegezegd als verkooptruc, dat aan het einde van het abbonament zij het toestel voor 10% van de huidige dagwaarde kon overnemen.Nu willen ze 209,- voor iphone 4S waar ze meer dan 1 jaar, nl 13 maanden 48,- p/m voor heeft betaald.Ik heb momenteel nog, digitenne,.internet & telefonie( dubbele lijn) En zal alles per direct gaan opzeggen als dit niet wordt recht gezet.KPN is verantwoordelijk voor zijn winkels en verkopers!

Ik wil dat de belofte gemaakt door de winkel, verkoper aan mij dochter mondeling worden nagegaan.De excuses voor het vele ongemak van het internet gebruik door foutieve smsjes waardoor zij niet eens meer internet gebruikte bang voor hoge telefoonrekeningen.Excuus voor de misleiding van de winkel.

KPN
    Geachte mevrouw Elias,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Elias, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jael
    Nee, ik ben door een medewerkster van de KPN telefonisch benaderd en hebben mijn klacht doorgestuurd naar een andere afdeling, die met mij contact zsm zou opnemen!
    Door tussenkomst van de feestdagen, kan ik voorstellen dat er een vertraging is,
    MAAR MIJN KLACHT IS ZEKER NIET OPGELOST< IK HEB NIET EENS EEN VOORSTEL GEHAD!!!!
    IK VIND DIT WEL VREEMD DAT ZE AANGEVEN DAT EEN VOORSTEL HEBBEN GEDAAN<, ALS DE BELOFTE OM TERUG TE LATEN BELLEN ALS AFHANDELING VAN DE KLACHT HET VOORSTEL ! GRAAG VOORSTEL
    Jael
    Graag een voorstel morgen van de KPN!!!!!
    KPN
    Geachte mevrouw Elias,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Jael
    Er is een misverstand ontstaan, doordat de KPN mij had toegezegd . mij zsm te contacteren.
    Dat is niet gebeurd, maar i.p.v mij persoonlijk te contacteren hebben zij mijn dochter gecontacteerd in t buitenland.
    De klacht is na alle tevredenheid opgelost.
    Een dikke 10 voor de oplossing van de KPN!

Jael

Ook een klacht indienen over KPN?