Klacht KPN: klacht dubbele abonnementskosten

Klachtnummer
# 129471
Gebruiker
klaas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op zondag 30 augustus 2015 heb ik telefonisch een glasvezelpakket bij KPN besteld per 1 oktober 2015 en het aanbod van KPN geaccepteerd om gebruik te maken van hun opzegservice, zodat KPN namens mij mijn huidige abonnement per 1 oktober 2015 zou opzeggen bij mijn huidige provider Ziggo BV.

Op 31 augustus 2015 heb ik een brief ontvangen van Ziggo BV, inhoudende de mededeling dat zij van KPN Glasvezel een opzegverzoek hebben ontvangen, waarin KPN namens mij aan Ziggo BV heeft verzocht mijn huidige abonnement bij Ziggo BV per 28 november 2015 te beëindigen.

Op 31 augustus 2015 heeft KPN op mijn vraag of dit opzegverzoek voor mij tot dubbele abonnementskosten zal leiden over de maanden oktober en november 2015 toegezegd dat KPN in dat geval de door Ziggo BV in rekening te brengen abonnementskosten over oktober en november volledig aan mij zal vergoeden. KPN wil deze toezegging niet schriftelijk aan mij bevestigen.

De oplossing

Hierbij verzoek ik KPN deze toezegging van KPN uiterlijk 23 september 2015 schriftelijk aan mij te bevestigen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kwint,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen