Klacht KPN: klacht dubbele abonnementskosten

klaas

Op zondag 30 augustus 2015 heb ik telefonisch een glasvezelpakket bij KPN besteld per 1 oktober 2015 en het aanbod van KPN geaccepteerd om gebruik te maken van hun opzegservice, zodat KPN namens mij mijn huidige abonnement per 1 oktober 2015 zou opzeggen bij mijn huidige provider Ziggo BV.

Op 31 augustus 2015 heb ik een brief ontvangen van Ziggo BV, inhoudende de mededeling dat zij van KPN Glasvezel een opzegverzoek hebben ontvangen, waarin KPN namens mij aan Ziggo BV heeft verzocht mijn huidige abonnement bij Ziggo BV per 28 november 2015 te beëindigen.

Op 31 augustus 2015 heeft KPN op mijn vraag of dit opzegverzoek voor mij tot dubbele abonnementskosten zal leiden over de maanden oktober en november 2015 toegezegd dat KPN in dat geval de door Ziggo BV in rekening te brengen abonnementskosten over oktober en november volledig aan mij zal vergoeden. KPN wil deze toezegging niet schriftelijk aan mij bevestigen.

Hierbij verzoek ik KPN deze toezegging van KPN uiterlijk 23 september 2015 schriftelijk aan mij te bevestigen.

KPN
    Geachte heer Kwint,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?