Klacht KPN: klacht ivm verhuizing

# 191416
Putter1971

Ik ging verhuizen en heb dit telefonisch gemeld, vervolgens heb ik mails gehad over "mijn bestelling" voor mijn nieuwe adres daarbij aangenomen dat op mijn oude adres alles afgesloten werd omdat ik notabene bel omdat ik ga verhuizen... nu blijkt dat ik een dubbel abonnement heb op mijn oude adres en nieuwe adres, KPN is vergeten verhuizing te melden en zeggen dat het om een nieuwe aansluiting gaat maar dat staat in geen mail vermeld. KPN zegt nu dat het mijn eigen schuld is en reclamaties over facturen moet binnen 6 weken. Woedend ben ik! Ik ben een alleenstaande moeder met 2 pubers en heb ten onrechte blijkt nu aangenomen dat KPN zijn zaakjes goed regelt, u begrijpt ik heb een druk leven waardoor ik niet goed gekeken heb naar mijn rekeningen, het bedrag wat ik ten onrechte heb betaald is ongeveer 1500,=. Ook stom van mij ik heb niet goed opgelet.. ik snap niet dat KPN zo reageert en de schuld bij de klant legt en niet kijkt wat er is gemaild/gebeld omdat dat niet te vinden is.

Fout toegeven en al het teveel betaalde terugstorten, daarbij zorgen voor een betere administratie en communicatie tussen glasvezel - koper... dat liep tijdens het verhuizen nl. niet goed en ik denk dat de fout daar ook ligt.

Het is een telecom bedrijf die kunnen toch al je bel verkeer natrekken, oud bel verkeer dan toch ook.. dan weten ze dat ik in mijn recht sta.

KPN
    Geachte mevrouw Putter,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?