Opgelost door KPN: Klacht kan niet worden verstuurd

Wroet

Ik heb enkele klachten over mijn bestelling van Alles in een standaard.
-bestelling in eerste instantie, online, leek goed te gaan. heb hiervan per mail bevestiging ontvangen.
-bij een vraag (onderwerp niet relevant) gebeld om opheldering, waarbij bleek dat bestelling helemaal niet was doorgevoerd. per telefoon opnieuw bestelling ingevoerd. en bevestigd via e-mail.
- in bevestigde e-mail stond vermeld "met 3 maanden 17 euro korting" in plaats van 21 euro.
- wederom gebeld en er werd mij verteld dat 21 euro wel klopt.
- inmiddels 3e mail gekregen van KPN waarin staat dat ik online de status zou kunnen bekijken. echter, deze functie werkt niet.
- Ik ben het inmiddels al zat en heb nog niet eens een aansluiting. Vond het daarom wel nuttig voor KPN om mijn klacht te laten horen. blijkt dat niet mogelijk te zijn via de site! KPN.com/klacht bevat uitsluitend veel gestelde vragen, geen contactformulier of e-mailadres.

ik zou graag willen dat informatie verstrekt door KPN ook klopt, eenduidig is.
elke e-mail die ik tot nu toe heb ontvangen geeft me meer onduidelijkheid en verwarring dan voorheen.

Bovendien zou ik een online klachten- en/of contactformulier op prijs stellen.

KPN
    Geachte heer Knol,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Wroet
    Ik ben Woensdag 15 Augustus gebeld, klacht is in behandeling genomen en ik zou Vrijdag 17 Augustus gebeld worden na nader onderzoek.ben inmiddels nog wel gebeld door een andere afdeling met bevestiging van mijn bestelling.de verschillende systemen van KPN lijken niet echt goed onderling met elkaar te werken. dit had ik niet verwacht bij een dergelijk groot bedrijf dat toch een "Premium" naam heeft opgebouwd.
    KPN
    Geachte heer Knol,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Wroet
    Ben nogmaals gebeld door KPN met bevestiging dat alles nu goed zou moeten gaan.
    na aansluiting van het pakket wordt ik nogmaals gebeld.
    over het algemeen tevreden over klachtafhandeling na tussenkomst van Klachtenkompas. zonder hen was het niet gelukt.

Wroet

Ook een klacht indienen over KPN?