Klacht KPN: Klacht KPN wegens niet gemaakte kosten en te hoge dure kosten

Klachtnummer
# 24552
Gebruiker
Uit Alphen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte Directeur Dhr/Mevr Van KPN
Ik ben zins Okt 2011 lid bij kpn Mobiel.
Hierbij had ik in eerste instantie goede service.
Totdat blijkt dat ik niet goed ben geïnformeerd.
Ik had een bel bundel die je kunt verhogen en verlagen:
Van 100 bel minuten tot zo'n 350 bel minuten zo iets.
Maar uiteindelijk blijkt dat veel overigen zaken niet goed in orde zijn!
A: Dat ik niet goed ben geïnformeerd dat KPN meer voor bedrijven is.
En B: De kosten als ik ook NIET bel of sms't. Dat er beltegoed word afgehaald.
(Dus kort gezegd.. Jullie vrouw deren en stelen!)
Ook als een burger zijn baan verliest wegens dat het Bedrijf zelf failliet is
gegaan. Dat jullie niets kunnen regelen, is zeer slecht geregeld.
Met al en al:
Ben ik door jullie zwaar in de problemen gekomen buiten het boven genoemde
feiten en informatie.

De oplossing

Ik vraag bij deze een boete vergoeding van 3200 Euro.
Officieel met deze situatie: is het bedrag ruim: 10.000,00 Euro:
met het incident die jullie vertonen en verricht hebben.
maar ik zal het binnen de beperken houden.
Het bedrag kan op onderstaand genoemde rekennummer gestort worden.
Hoogachtend: Ansar Sieval


LET OP: het bedrag graag binnen 30 April 2013.

Bedrag gestort op rekennummer: 391703560
naam: A. Sieval
Bank: Rabobank Alphen aan den Rijn.
Omschrijving: Boete vergoeding.
Bedrag: €3200.00

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Sieval,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Sieval,KPN heeft u zowel telefonisch als per mail uitleg gegeven.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?