Klacht KPN: klant wacht nu al 12 weken op een beloofde tv.

Klachtnummer
# 424131
Gebruiker
H. Wieringa
Datum
4 reacties

Details

De klacht

in nov 2019, kon mijn abonnement (nieuw) juist nog omgezet worden van korting naar een mooie samsung smart tv. ik werd zelfs door klantenservice terug gebeld dat een tv ipv korting goed was en de tv snel zou komen. maar enig bewijs dat ie komt, of wanneer ontbreekt al 12 weken.
inmiddels word ik al 12 weken aan het lijntje gehouden, dan gaat er iets mis, dan is men iets vergeten, dan reageert een afdeling niet, dan dit dan dat.
als bewijs heb ik alle berichtjes, telefoon gesprekken of een sumier smsje opgeslagen als bewijs materiaal, mocht men zich er onder uit proberen te praten.
het laatste wat ik op de forum kreeg was: beloofd is beloofd, maar wanneer???
en vai en telefoontje van klantenservice kpn kreeg ik te horen dat het nog steeds in behandeling was, maar...... omda tkpn al 3x de korting gewoon heeft ingehouden ipv de tv te sturen kon het ook slecht nieuws worden (dat ik geen tv meer zou krijgen)

De oplossing

voorrang op het aanleveren van die beloofde TV.

Bijlagen

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wieringa,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    H. Wieringa
    Datum
    KPN dank voor uw belletje, niet dat ik er ietsmee ben opgeschoten, want zoals uw bericht luide: tja, duurt wel lang hé meneer, ik zal er met spoed eens naar kijken!
    iets wat ik al weken hoor via het forum waar ook daar geen meter opschiet.
    is het misschien beter als ik in duitsland zelf de tv bestel, uw adres opgeef als factuur adres, en mijn adres als aflever adres ?
  3. Auteur
    H. Wieringa
    Datum
    ter aanvulling: op het forum zie ik steeds meer klanten die in januari of februari pas zijn aangesloten, hun TV ontvangen, en of deze in week 10 bevestigend ontvangen.
    HOEZO u gaat met spoed kijken ??
    ik krijg t idee een beetje aan t lijntje gehouden te worden, en misschien maar overwegen het contract te ontbinden ivm het niet nakomen van uw levering.
  4. Auteur
    H. Wieringa
    Datum
    KPN, lees ik dit te crities of lees ik dit goed, dat men mij op het forum nu maar even de mond snoert ??

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN?