Klacht KPN: Klant zes weken in de kou laten staan en niet met een fatsoenlijke oplossing komen.

Klachtnummer
# 35202
Gebruiker
Ordonez01
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik was jarenlang een zeer tevreden glasvezel klant. Ik ben verhuisd en toen is de ellende begonnen. In totaal 4 weken zonder diensten gezeten(telefoon, tv en internet.) wel een rekening automatisch betaald voor niet geleverde diensten
Schriftelijk is mij een datum toegezegd dat ik in mijn nieuwe woning gebruik kon maken van de diensten Ondertussen veel gesprekken gevoerd en meestal zelf weer moeten bellen om de boel aan de gang te krijgen. Deze mensen waren zeer vriendelijk maar zijn uiteindelijk niet deskundig en niet bevoegd om zaken voor je in gang te zetten.Conclusie ik heb nog nooit zo slechte service meegemaakt.Ik heb veel ongemak gehad van de periode zonder diensten, (hoge mobiele bel kosten en buiten mijn bundel data gebruik.) extra bioscoop bezoeken met kinderen ect ect. De schade is moeilijk in geld uit te drukken . Dus toen ik om een compensatie vroeg kreeg ik een maand diensten gecrediteerd en 25 euro aangeboden. Hier neem ik geen genoegen mee
Graag reactie



Gewenste oplossing

Een gesprek met een leidinggevende , welgemeende excuses en een voor beide partijen aanvaardbare compensatie..

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Ordonez vd Haar,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen