Klacht KPN: klantenservice

# 19834
Anoniem

wij zitten sinds juli bij kpn met alleen maar problemen. zo begon het met leugens en beloftes naar ons toe. de beloftes kwamen ze niet na en maakte ons voor leugenaar uit. zo beloofde ze ons dat wij geen monteurs kosten hoefde te betalen. wat uiteindelijk niet waar was. wij moesten gewoon alle kosten betalen. dan zegt er 1 van de medewerkers als de problemen zicht voor blijven doen mag u zonder dat er kosten aan verbonden zijn het contract breken. daarna hebben ze zitten dreigen naar ons toe dat als we dat zouden doen dat we contractvredebreuk plegen en er een boete over krijgen. net belde wij met kpn en toen hing een medewerker op omdat wij een beetje pissig werden. ik wil graag dat dit opgelosd word.

KPN
    Geachte heer Weidema,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    ik heb het adres ingevuld. hoop snel wat van jullie tehoren.
    KPN
    Geachte heer Weidema,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?