Klacht KPN: knp heeft zonder mijn toestemming mijn abonnement stopgezet bij tele 2

Bregje

Door een aanvraag voor internet van de onderbuurvrouw op de zelfde aansluiting heeft KPN tot twee keer toe mijn abonnement stopgezet zonder toestemming.
1e keer op 22 juni wat kon worden voorkomen door mijn abonnement te verlengen. 23 juni had ik weer internet.
De 2e keer was op 18 juli. Mijn abonnement was volledig verdwenen waardoor er een nieuwe moest worden aangevraagd en dat duurde tot 1 aug. Echter had ik 1 aug geen signaal en moest ik wachten tot KPN langs kwam op 6 aug om het alsnog te laten werken. KPN mag dit zonder toestemming maar wat KPN NIET mag is mijn abonnement stopzetten zonder mijn toestemming.
23 dagen zonder internet is te lang.

Omdat ik thuis werk als docent ben ik inkomsten misgelopen, 1170,70 op basis van 20 lessen van een uur a 54,45 euro en 2 keer 45 minuten a 40,85.
Dan heb ik nog niet de belkosten meegerekend van het eindeloos heen en weer bellen met Tele 2 en Vodafone
Ik heb via Tele 2 een klacht moeten indienen omdat KPN zelf er niet op reageert wanneer je geen klant bent van KPN zelf.
Dit had helaas geen zin. Ik wil dat KPN dit bedrag gaat vergoeden.

Bregje
    Jullie hebben mijn contactgegevens?
    anders kunt u mij mailen op het bekende e-mailadres en via deze weg mijn nummer opvragen.
    Graag hoor ik hoeveel dagen 'binnenkort' is volgens KPN protocol

mvg Bregje
    Geachte mevrouw Lacourt,

U dient deze reactie te melden bij uw eigen provider Tele2. KPN kan in deze niets betekenen voor u.

Bregje
    Ik blijf vinden dat KPN dit niet mag doen zonder consequenties. Ik ga nadenken over verdere stappen.
    Geachte mevrouw Lacourt,

Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.