Opgelost door KPN: Komen afspraken niet na

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 478683
Gebruiker
Apnea
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tijdens onze overstap van t-mobile naar KPN werd ons beloofd door KPN dat wij binnen 24h aangesloten zouden zijn. Wij hebben uiteindelijk 2 weken zonder tv en inet gezetten. Meer als 30 telefoongesprekken verder waren wij aangesloten. Begin juli werden wij gebeld en zouden wij ivm vakanties de eerste week van augustus contact hebben om over de compensatie te praten. Tot op heden niks gehoord van KPN, iets meer als een week geleden de klantenservice gesproken en ik zou worden gebeld. Dit is tot op heden wederom niet gebeurd. Wij zijn de beloftes zat en willen gecompenseerd worden. Kpn heeft al toegegeven dat er veel fout is gegaan en dat zei over willen gaan tot compensatie. Het enige wat ze niet doen is contact opnemen om te bespreken hoe deze compensatie eruit gaat zien.

De oplossing

Ik wil dat KPN mij gaat bellen en de compensatie met ons afhandeld.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Stefanis,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Stefanis,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Apnea
Datum
Uiteindelijke oplossing
2 maanden abonnement retour en een nieuw tv ontvanger afstandsbediening. belofte om de oorspronkelijke mw in te lichten van de teleurstelling van ons
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen