Opgelost door KPN: Komen afspraken niet na

content Opgelost
Apnea

Tijdens onze overstap van t-mobile naar KPN werd ons beloofd door KPN dat wij binnen 24h aangesloten zouden zijn. Wij hebben uiteindelijk 2 weken zonder tv en inet gezetten. Meer als 30 telefoongesprekken verder waren wij aangesloten. Begin juli werden wij gebeld en zouden wij ivm vakanties de eerste week van augustus contact hebben om over de compensatie te praten. Tot op heden niks gehoord van KPN, iets meer als een week geleden de klantenservice gesproken en ik zou worden gebeld. Dit is tot op heden wederom niet gebeurd. Wij zijn de beloftes zat en willen gecompenseerd worden. Kpn heeft al toegegeven dat er veel fout is gegaan en dat zei over willen gaan tot compensatie. Het enige wat ze niet doen is contact opnemen om te bespreken hoe deze compensatie eruit gaat zien.

Ik wil dat KPN mij gaat bellen en de compensatie met ons afhandeld.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Stefanis,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Stefanis,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Apnea
2 maanden abonnement retour en een nieuw tv ontvanger afstandsbediening. belofte om de oorspronkelijke mw in te lichten van de teleurstelling van ons

Ook een klacht indienen over KPN?