Klacht KPN: Korting niet gekregen.

DannyGP

Ik heb tot 2 keer toe contact gehad om mijn abonnement te verlengen. Alleen is er mij een korting beloofd wat niet nagekomen is. Abonnement zonder korting gekregen. Ik zou bij verlenging van 2 jaar een jaar lang korting krijgen van 12,50. Maar helaas niks gekregen. Ik wou overstappen omdat ze bij een andere provider een leuke aanbieding hadden. Ik ben bij KPN gebleven omdat die aanbieding me wel aansprak. Helaas niet overgestapt. 2 jarig contract en niet de beloofde korting.

Korting krijgen.

DannyGP
    Geen reactie mogen ontvangen.
    KPN
    Geachte heer Groote Punt,

De behandelaar van deze reactie heeft u een email bericht gestuurd met een uitleg. Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt hem rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 20 93 of e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT
    Geen e-mail ontvangen.
    KPN
    Geachte heer Groote Punt,

Onderstaand is naar u gemaild.

Geachte heer Grootepunt,

Naar aanleiding van uw reactie via de klachtenkompas bericht ik u als volgt.
    U geeft in uw mail aan dat u een korting van €12,50 incl. BTW zou ontvangen, volgens mijn gegevens ontvangt u deze korting.

U betaald €30,- incl. BTW dit is inclusief een korting van €15,- zolang uw abonnement loopt.

Mochten mijn bevindingen niet juist zijn , dan verneem ik dit graag van u.

Vriendelijke groet,

E. Brinkman
    Case Management Team
    DannyGP
    Klopt helemaal. Alleen hetgene waar ik mee zit is dat er een korting is beloofd aan mij naast de huidige van 12,50 voor een jaar lang omdat ik jarenlang al trouwe klant ben. Dus naast die 15 euro korting een korting van 12,50 op het maandbedrag wat ik nu betaal. Graag uw reactie.
    Graag hoor ik van u.