Klacht KPN: korting vervallen na Hi Pauze

Klachtnummer
# 20787
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zoals anderen op dit forum ook bij mij hetzelfde probleem. Na een hi Pauze is mijn korting op mijn abonnement vervallen, waardoor mijn kosten flink zijn opgelopen. De klantenservice vertelt mij dat dit in de voorwaarden staat. Echter vind ik het niet duidelijk vermeld, en denkt ook niet dat je een korting op je abonnement hebt welke je anderhalf jaar geleden hebt afgesloten. Gaarne hoop ik dat u contact met mij opneemt, en we tot een oplossing kunnen komen.

De oplossing

Teruggave extra kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen