Klacht KPN: Kosten berekend die niet gemaakt zijn

Audrey

KPN heeft mij de afgelopen twee rekeningen een extra kost berekend van MMS diensten. Ik had ook hiervoor (3 maand geleden) een ander vorm van abonnement. Sinds ik een nieuw abonnement heb gaat het helemaal mis. De eerste rekening in Augustus werd ik 30 euro meer in rekening gebracht. Nadat ik een klacht via deze site had aangemeld heb ik het geld terug ontvangen. Tot overmaat van ramp, gebeurt het weer. Ik ben naar de Herestraat KPN winkel gegaan hier in Groningen. Een medewerker heeft kunnen zien dat ik geen beelden, foto's enz. stuur. (dus geen MMS berichten) en heeft namens mij een verzoek ingediend om dit uit te zoeken. Ik ben gebeld en gemaild dat ik wel die diensten hebt gebruikt. Dit is niet waar. ik wil terug naar mijn oude abonnement vorm. Toen had ik nooit problemen. Ik ben een trouwe KPN klant. Help mij AUB.

Terug naar mijn oude abonnement vorm met een bundel

KPN
    Geachte mevrouw Wijnberg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?