Klacht KPN: Kosten bij openstaand saldo

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 398752
Gebruiker
Mo mha
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik betaal elke maand netjes factuur, nu blijkt dat er een keer € 1.50 niet is betaald. Dus kpn heeft een 2e herrineringsbrief gestuurd. Daarin staat dat ik het moet overmaken en dat er op de volgende factuur 20 euro kosten worden gerekend. Dit was de 2e herinnering. Ik gebeld met klantenservice maar Die konden niets doen omdat het een automatisch proces was. Dit is toch niet normaal. Heb netjes de factuur betaald, maar alsnog komen er 20 euro kosten bij Bij een volgend factuur.

Gewenste oplossing

Graag de kosten laten vervallen
Geboden oplossing
Onzin antwoord. Dit is een particuliere aansluiting
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen