Opgelost door KPN: Kosten door niet verwerken van optijd aangevraagde KPN Compleet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 277206
Gebruiker
Heraut11
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Door niet doorvoeren van op tijd aangevraagde KPN Compleet extra kosten

De oplossing

Factuur herzien, nieuwe factuur met correcte bedrag á 50,34 euro (korting toegepast, verdubbeling abonnement toegepast en onderling gratis bellen toegepast)

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Opijnen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Van Opijnen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heraut11
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?