Opgelost door KPN: kosten door vage SMS dienst!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 166379
Gebruiker
Sim
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds begin dit jaar ben ik overgestapt naar KPN. Ineens blijkt dat ik op een of andere vage SMS dienst geabonneerd ben van Mobitrans Digital (VIP GAMES WEEKLY).
Ondertussen 50 euro afgeschreven maar heb echt werkelijk geen idee hoe ik hier bij kom.

KPN verwijst me door naar Mooitrans maar deze zijn uiteraard onbereikbaar. Dit is echt grote oplichting.

Ik wil heel simpel mijn geld terug anders is het echt over en uit bij KPN. Ik weet heel zeker dat ik hiervoor nergens toestemming heb gegeven.

De oplossing

compensatie!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hendriksen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Sim
    Datum
    Prima reactie van KPN. Klacht naar alle tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?