Klacht KPN: Kosten eigen risico bij verzekerd toestel een jaar na datum ingediend door KPN

L.

Vorige jaar april heb ik mn toestel laten repareren omdat het scherm gebroken was. Ik had toen een abbonement van Hi met een verzekeringsabbonement. Nu bijna 1 jaar later wordt er zonder ook maar enige vorm van inlichting naar mijn kant €60 bij mijn maandfactuur gerekend. Ik heb telefonisch contact gehad met de KPN, daar kon mij niks anders vertelt worden dat het om een technische storting zou gaan en het daarom niet eerder is geincasseerd. Dit is geen nette werkwijze, a omdat ik niet ben ingelicht dat deze kosten gefactureerd zouden worden en b, omdat ik naar mijn weten al lang mijn eigen risico in de afgelopen 2 jaar heb betaald omdat ik vaker mijn toestel heb laten vervangen! Ik kan ook nergens in het contract de kosten voor het eigen risico terug vinden, plus dat ik het behoorlijke oplichting vind van jullie kant aangezien ik ruim 2 jaar elke maand bijna zo'n 10 euro aan verzekering heb betaald! Waar betaal ik dat dan voor vraag ik mij nu af??

Ik zou het aperericeren van de KPN als zij de factuur opnieuw opstellen zonder de €60 eigen risico in rekening te brengen en anders mij tegemoet te komen. Aangezien ik nooit ben ingelicht over deze kosten en zeker omdat het bijna 1 jaar geleden is dat ik mn toestel heb laten maken.

KPN
    Geachte mevrouw Breedijk,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?