Opgelost door KPN: kosten n.a.v. opzegging zakelijk belbasis abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 19827
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Opzegging is geregeld door nieuwe provider (met nummerbehoud). Ik krijg 17 januari een nota met kosten nav opzegtermijn van € 274,58. Dit terwijl eind november/begin december mijn abonnement is opgezegd. Een maand opzegtermijn lijkt mij redelijk, maar ca. 7 maanden staat ook nergens in de papieren die ik bij afsluiten kreeg.
Met vriendelijke groet,
J.M. Witte te Pijnacker

Gewenste oplossing

Een nieuwe factuur met de kosten voor een opzegtermijn van een maand.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Witte,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Witte,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Telefoontje van KPN dat factuur ten onrechte was verstuurd, wacht nu op de gewijzigde factuur.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen