Opgelost door KPN: kosten n.a.v. opzegtermijn

dhr verweij

Wij zijn een klein bedrijf met KPN telefoon en internet op de zaak en 2 mobiele aansluitingen ook van KPN.
Daarnaast hadden wij ook nog 2 prive-aansluitingen van de KPN. 1 stuks is omgezet naar alles in-1 van Ziggo per 10 december 2013
en andere aansluiting naar alles in-1 van CAIW per 8 februari 2013 Wij hebben een bevestigingsbrief ontvangen van de KPN waaruit niet bleek dat er kosten bij opzegging waren. Tot onze grote verbazing kregen wij een eindfactuur van € 299,,87 en een van € 61,60, beide excl. BTW aan opzegkosten zonder specificatie. Nooit is er toestemming gegeven voor een jaarcontract en ook geen bevestiging daarvan ontvangen. Wij zijn meer dan 30 jaar klant bij de KPN en wij vinden dit niet terecht.
Al dagen lang zou er teruggebeld worden na telefonische klachten maar we horen niets, vandaar maar langs deze weg.

het niet betalen van de kosten opzegging

dhr verweij
    Na herinnering openstaand bedrag met acceptgiro contact opgenomen met servicedesk.
    Hierbij is door vriendelijke medewerkster na onderhoud alle kosten kwijtschelding toegezegd en heb inmiddels creditfactuur ontvangen. Dus voor mij KPN bedankt voor deze afhandeling.

dhr verweij

Ook een klacht indienen over KPN?