Opgelost door KPN: Kosten n.a.v. opzegtermijn

janholtkamp

Bedrag van ca. 450 in rekening gebracht onder de noemer kosten n.a.v. opzegtermijn. Briefwisseling gaande met de afdeling klachten, verwijzen ons naar de nieuwe provider en OPTA. Hadden opzegtermijn via Mijn KPN kunnen achterhalen, heb in een e-mailwisseling aangegeven sinds maart niet meer bij Mijn KPN in te kunnen loggen, probleem was bekend en is nog niet verholpen. Vandaag telefonisch contact met de afdeling facturen, geen resultaat anders dan we kunnen niets voor u doen. Na ca. 30 jaar klant bij KPN werden we sinds maart geconfronteerd met abonnementskosten aanpassing van 22,76 naar 75,00 euro (korting van 25,00) en hoge rekeningen met als klapstuk een rekening van 480,03. Ons gevoel op dit moment is machteloosheid en totaal onbegrip van de kant van KPN voor onze argumenten.

Creditering van de kosten n.a.v. opzegtermijn en tot die tijd geen betalingsherinneringen en incassodreiging.

KPN
    Geachte heer Holtkamp,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    janholtkamp
    KPN heeft het bedrag gecrediteerd en naar tevredenheid opgelost.

janholtkamp

Ook een klacht indienen over KPN?