Klacht KPN: kosten nav opzegtermijn naar ntb dochterbedrijf telfort van zegge euro 1116,71!

Klachtnummer
# 4008
Gebruiker
G.J. Bleeker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kreeg factuur op 14 juni 2012, waarin de afrekening staat voor mijn overstap van vaste lijn zakelijk kpn via mobilemiles van kpn via atlantic naar telfort zakelijk. E.e.a was een aanbieding van kpn zelf!! via de bond van architecten- BNA waar ik lid van ben. Met andere worden- ik word door dezelfde partij -de kpn- in de val gelokt om over te stappen met enorme kosten. Hier neem ik natuurlijk geen genoegen mee!
Dit is oplichting! Overigens betaal ik nu ook voor de vaste lijn bij kpn dochter telfort! Kunt U mij helpen eea op te lossen?

De oplossing

Vanzelfsprekend overstapkosten per omgaande terugboeken. Zij hebben mij een aanbieding gedaan om over te stappen weliswaar via een dochter, maar dat maakt m.i niet uit. Als dit niet had gekund of op hele hoge kosten- zie "factuur" had men mij dat moeten melden. E.e.a is niet gebeurd! Vind het trouwens vreemd dat in een tijdsbestek van een half jaar de naam van KPN Mobile Miles veranderd via Atlantic Telecom naar Telfort zakelijk. Is voor een leek niet meer te bevatten en dan nu zo,n "letterlijke afrekening" KPN schaam je!

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bleeker,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen