Opgelost door KPN: Kosten nav opzegtermijn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 15642
Gebruiker
Agnes Daniel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Het betreft hier een eindfactuur van Mevr. N.Egging waarin kosten worden berekend nav van opzegtermijn. Zij is een particuliere klant van KPN, waarbij ooit door KPN een Belzakelijk aan gekoppeld is. Hierover is nooit een brief of voorwaarden ontvangen met evt consequenties bij opzegging. Ook bij overstap naar andere provider wordt in opzegbrief geen melding gemaakt van de kosten die volgen bij opzegging, er wordt niet eens over zakelijk deel gesproken. Zouden dus graag de opzegtermijn van 1 maand aanhouden en het resterende bedrag gecrediteerd zien.

De oplossing

Het gaat hier om een privé-aansluiting/abonnement en zou dus ook graag gewoon de maand opzegtermijn gehanteerd willen zien.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Daniel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Agnes Daniel
    Datum
    KPN heeft 20 november gereageerd en aangegeven dat de kosten gecrediteerd worden. Kosten waren niet terecht. Hoop dit bevestigt te zien.
    Wanneer dit gebeurt betekend dit een nette en snelle afhandeling door KPN.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Daniel,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Agnes Daniel
    Datum
    Naar volle tevredenheid en snel afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Agnes Daniel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen