Klacht KPN: Kosten opzegtermijn

Klachtnummer
# 33629
Gebruiker
r gunthardt
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al meer dan 40 jaar klant bij KPN en nog.
Bij het veranderen van mijn vaste telefonie naar een ander provider verwacht ik geen
boete voor de over stap.
Bij wed is geregeld 1 maand opzegtermijn, zeker na al die jaren.
Ik zal deze klacht ook voor leggen/doorsturen naar andere instanties.

De oplossing

Kwijting kosten opzegtermijn.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Gunthart,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Gunthardt,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen