Opgelost door KPN: Kosten opzegtermijn

W.H.J. Nyssen

Na 40 jaar KPN-particulier-klant te zijn geweest zeg ik mijn ISDN-ADSL-aansluiting op ivm overstap naar Xs4all. Krijg nu een factuur ad Eu 338,11 zijnde, "Kosten n.a.v. opzegtermijn". Ik ben destijds de aansluiting als particulier aangegaan en zie nu pas dat die ooit door de KPN eenzijdig is omgedoopt tot een Zakelijk abonnement zonder mij op voorhand erop te wijzen wat daar de consequenties van zijn. KPN denkt nu zich te kunnen houden aan de voorwaarden die voor een zakelijk contract gelden: opzegtermijn 1 jaar. Wie kan me adviseren hoe ik dit moet aanpakken.

opzegkosten berekenen die voor een particuliere aansluiting gelden.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Nyssen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    W.H.J. Nyssen
    Dank voor uw reactie. Ik wacht in spanning af.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Nyssen,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Uw klacht is in Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    W.H.J. Nyssen
    Ik wacht nog steeds in spanning af
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Nyssen,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    W.H.J. Nyssen
    Heb het ten onrechte berekende bedrag van ruim driehonderd euro in zijn geheel terug ontvangen

W.H.J. Nyssen

Ook een klacht indienen over KPN?