Klacht KPN: Kosten tweemaal betaald?

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 606198
Gebruiker
Loktarief
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In 2021 zijn diensten zoals o.a. Webhosting door KPN overgedaan aan Argeweb. Voor deze diensten ben ik Argeweb ca € 12,00 p.mnd. gaan betalen.
Men zou verwachten dat de maandrekening van KPN ongeveer met dit bedrag zou worden verlaagd omdat men niet tweemaal voor hetzelfde kan betalen. Integendeel, de KPN rekening werd niet lager doch de laatste maanden steeds hoger.

Gewenste oplossing

Duidelijk antwoord en compensatie voor de te veel betaalde kosten.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen