Klacht KPN: Kosten voor het betalen van mobile netwerk

Klachtnummer
# 532194
Gebruiker
Sam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dat ik heb moeten betalen voor iets waar geen gebruik van heb gemaakt en betaald voor iets wat ik niet heb gekregen

De oplossing

Om te kijken of deze incasso klopt

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Belhaj,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Belhaj,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen