Klacht KPN: KPN: Overname leasetoestel iphone 4S

Klachtnummer
# 83826
Gebruiker
Korien V
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Toen ik in november 2012 een 2-jarig abonnement afsloot met leasetoestel iphone 4S werd toegezegd dat het toestel aan het eind van het contract voor 15% van de nieuwwaarde kon worden gekocht. Nu is het zo ver, maar blijkt er nog dik 140 euro te moeten worden neergeteld! Ik vind dit gewoonweg volksverlakkerij! En contractbreuk.
Ik wil mijn iphone 4S graag doorgeven aan een van mijn kinderen. Maar niet voor dit uit de lucht gegrepen bedrag. Ik vind het ongepast wat KPN nu doet. Het idee het toestel over te kunnen nemen voor een net bedrag heeft mij destijds overtuigd het bewuste contract aan te gaan!
Ik eis dat voldaan wordt aan de gemaakte afspraken.

Gewenste oplossing

Overnamebedrag wordt 15% van nieuwwaarde. Of liever nog minder, gezien de tijd en ergernis die dit geneuzel mij kost. Ik denk aan een bedrag van 20-30 euro, aangezien de iphone 4S niet meer wordt geproduceerd. Het is daarom fair de nieuwwaarde te herindexeren. Dit is doorgaans 50% van de originele nieuwwaarde.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Veldhuizen-Bestebreurtje,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen