Opgelost door KPN: KPN abbonement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 160725
Gebruiker
Corina
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Reeds 19x contact gehad met KPN vanaf 14 maart.
Na herhaald bellen blijft KPN kosten in rekening brengen die ik niet heb gebruikt.

De oplossing

KPN2013 start 4 G HS 1 onbeperkt sms 750MB en 200 belminuten voor € 22,50 voorzetten i.p.v. € 35,19 tevens de belminuten van deze maand ontvangen ipv 116 minuten naar 200 zoals afgesproken, conform contract.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Slager,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Slager,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Corina
    Datum
    Bedankt voor het afhandelen van mijn klacht dit is naar tevredenheid gegaan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Corina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?