Opgelost door KPN: KPN Abonnement tijdelijk stopzetten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61234
Gebruiker
Elmo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In verband met een wereldreis van 10 maanden wil ik graag mijn abonnement tijdelijk (10 maanden) stop zetten. Dit is niet mogelijk volgens KPN. Ik ben volledig bereid de afgesproken 2 jaar te betalen alleen met een pauze ertussen. KPN kan niets doen om mij tegemoet te komen en hierdoor moet ik € 630,- betalen voor iets waar ik geen gebruik van maak!

De oplossing

Dat mijn abonnement 10 maanden stop wordt gezet en dat ik mijn contract afmaak zodra ik terug ben van mijn wereldreis

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Hal,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Elmo
    Datum
    Er is een oplossing door KPN geboden waar ik tevreden mee ben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elmo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen