Klacht KPN: KPN Abuse Team

cws

KPN heeft onze internetaansluiting zonder overleg in quarantaine geplaatst. Wij zouden de instructies moeten volgen volgens een vangpagina. Echter wij hebben deze pagina na 3 dagen nog steeds niet te zien gekregen. We hebben wel een mail gekregen dat wij een bepaalde server zouden hebben waarvan een poort open zou staan, maar wij hebben die server helemaal niet! Er wordt totaal niet gereageerd op onze emails. Ondertussen kunnen wij niet werken vanuit huis. We zijn nu genoodzaakt om vrije dagen op te nemen. Wij weten niet wat we zelf nu moeten doen om dit op te lossen. Telefonisch contact met het Abuse Team is ook niet mogelijk.

Zo spoedig mogelijk contact met het Abuse Team en weer graag de aansluiting waar we voor betalen.

KPN
    Geachte mevrouw Wagenaar,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?