Klacht KPN: KPN afdeling ABUSE heeft internet afgesloten

Klachtnummer
# 19664
Gebruiker
Fedja Mettes
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Kpn abuse afdeling heeft mijn internet sinds dinsdag afgesloten, namelijk geblacklisted. Dit houdt dat je in een quarantine omgeving zit en niks anders behalve paar mail websites en paar virusscanner websites kan benaderen. Vanwege het feit dat ik een bedrijf heb, moet dit zsm worden opgelost. In mijn kennissenkring heb ik ook nog nooit gehoord van deze situatie. Wat gebeurt er met de dagen dat ik wel betaal maar geen internet heb?

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mettes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Fedja Mettes
    Datum
    Wanneer wordt er contact opgenomen??? Tot op heden niks vernomen
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Mettes,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen