Opgelost door KPN: KPN afhandeling leidt tot WANHOOP

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45735
Gebruiker
rudolf
Datum
4 reacties

Details

De klacht

op 10 december 2013 instappakket geinstalleerd.
internetsnelheid bijna 20 megabit.
in overleg met KPN gewijzigd naar standaardpakket met 40 megabit

na installatie 3 (!) dagen zonder telefoon, tv en internet. monteur gekomen, nog 2 dagen niets en ineens verbinding.
nu slechts met 9 - 12 megabit.

3 weken veelvuldig contact met 0800-0402 leverde NIETS op!!!!!!!

De oplossing

KPN moet leveren waarvoor ik betaal, dus beloofde internetsnelheid!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Brunott,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    rudolf
    Datum
    Dan krijg je reactie Kpn neemt contact op, maar je hoort niets!
    Alleen een factuur van €135!Internet onveranderd te traag.
  3. Auteur
    rudolf
    Datum
    Mw Aartsen van KPN heeft klacht opgepakt en afgehandeld.
    Pakket teruggebracht naar instappakket.
    Op basis daarvan acceptabele snelheid. Wachten is waarschijnlijk op glasvezel voor echt hogere snelheid.
  4. Auteur
    rudolf
    Datum
    Naar tevredenheid afgehandeld.
    Ik begrijp niet dat dit niet gewoon eerder mogelijk was via 0800-0402.
    Ik denkt dat ik daar zo'n 15 keer langdurig contact mee heb gehad.
    Wat dat allemaal kost!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rudolf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy