Klacht KPN: KPN Alles in één omgezet naar KPN Compleet............resultaat helemaal niets meer (al 8 dagen)

Anitaeven

Ik wilde u de mail sturen die ik naar de klantenservice van KPN stuurde (gisteren) en wederom geen antwoord op krijg. Maar deze mail is te lang.

Wij dachten over te stappen van KPN Alles in 1 naar KPN Compleet. Tot woensdag 11 december werkte dit ook perfect. Op deze woensdag is er een monteur geweest die iets in de centrale schakelkast heeft gedaan en sindsdien hebben wij niets meer. Er lag op deze woensdag een kaartje in de bus dat wij op tijdstip van de afspraak niet thuis waren.
Als wij geweten hadden van een afspraak waren wij thuis geweest.
Sindsdien alleen maar onmenselijkheden van KPN. Er zou op donderdag 12 dec een monteur komen......snipperuren opgenomen....alles wat kwam geen monteur....
Vrijdag 13 december halve dag zitten bellen met klantenservice om te ontdekken wat nu het echte probleem was. Ik weet het nu nog niet. Ik zou u graag de mail door willen sturen waarin ik van dag tot dat vermeld wat we gedaan hebben.

Dat deze week KPN er nog voor zorgt dat ik gebruik kan maken van de diensten waarvoor ik een contract heb afgesloten.
Wanneer KPN zich niet aan het contract denkt te hoeven houden hoef ik dit als consument ook niet en wil dan ZONDER kosten voor contractbreuk etc. Alle contracten bij KPN opzeggen. Dus ook de mobiele contracten die we hebben genomen om optimaal van het KPN Compleet pakket gebruik te kunnen maken.

De communicatie is ver beneden peil en wij hebben er echt meer dan genoeg van.

KPN
    Geachte mevrouw Even,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?